Sport International wordt sportmedia-label

13-04-2015 (07:27) - Media

Voetbal International herlanceert Sport International. Niet als maandblad maar als sportmedia-label; op die manier blaast Voetbal International het merk Sport International nieuw leven in. De eerste productie onder die vlag wordt De Groene Tourkrant, een speciale uitgave rondom de Tour de France.
 
Sport International (SI) wordt de tak waarmee Voetbal International zich gaat richten op andere sporten dan alleen voetbal. Het eerste project wordt De Groene Tourkrant, een letterlijk groengekleurde uitgave die in samenwerking met Skoda Nederland wordt gerealiseerd. De krant wordt vlak voor Tour in een oplage van 150.000 exemplaren huis-aan-huis verspreid in Utrecht en omgeving, en bij de Skoda-dealers in Midden-Nederland. 
 

Rens Muller, voormalig hoofdredacteur van Veronica Magazine, is als ‘coördinator projects & partnerships’ inhoudelijk en commercieel verantwoordelijk  voor het nieuwe sportmedia-label. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch