Sportieve samenwerking Telegraaf en VW
03-10-2013 (08:18) - Media
In samenwerking met NOC*NSF en de Telegraaf lanceert Volkswagen Nederland een nieuw meerjarig platform: ‘Elke dag supporter’. Het publiek kan de Olympische sporters elke dag supporten tijdens hun weg naar de Winterspelen in Sochi in 2014 en de Zomerspelen in Rio de Janeiro in 2016.
Als Partner in Sport van het Nederlands Olympisch team stelt Volkswagen al meer dan 25 jaar een eigen auto ter beschikking aan atleten met een A-status. Dit op voordracht van NOC*NSF.
Vanaf dit jaar wil Volkswagen naast vervoer de atleten ook mentale ondersteuning bieden. Met het platform 'Elke dag supporter' stelt het alle Nederlanders in staat om de atleten te steunen tijdens hun strakke dagelijkse trainingsregime op weg naar hun Olympische Spelen.
In nauwe samenwerking bieden Volkswagen en De Telegraaf een exclusieve kijk in het dagelijks leven van de Olympische sporters. In videofragmenten, korte documentaires en interviews ziet het publiek van dichtbij de voorbereidingen en prestaties van onder andere Epke Zonderland, Ireen Wüst, Jorien ter Mors, Edwin van Calker en Dimi de Jong.
Het concept & design van de campagne komt uit de keuken van ACHTUNG!.
