Sp!ts krijgt nieuw gezicht
29-10-2007 (10:38) - Media
Sp!ts heeft vanaf dinsdag 30 oktober een nieuw logo en een nieuwe vormgeving. Ook start Sp!ts die dag de nieuwe campagne ‘Hoe sp!ts wil je ’t hebben?’ Nieuw aan het logo zijn onder andere de ronde vormen van het kader rond de naam 'Sp!ts', én een extra toevoeging onderin. Hierin staan de belangrijkste pijlers van Sp!ts: nieuws en entertainment. 'Uit lezersonderzoek is gebleken dat onze lezers Sp!ts juist vanwege díe inhoudelijke combinatie zo waarderen', aldus Bart Brouwers, hoofdredacteur van Sp!ts. De vormgeving van de krant past bij het sympathieke, toegankelijke en non-conventionele karakter van Sp!ts als nieuwsleverancier en is ontworpen door Koos Staal (www.staalduiker.com). De campagne 'Hoe sp!ts wil je 't hebben?' gaat over vrijheid van consumeren, over het feit dat de gebruiker de baas is. 'Hoe sp!ts wil je 't hebben?' daagt de lezer uit die persoonlijke ideale mix te maken. De campagne is door Woedend! ontwikkeld.