Talpa versterkt organisatie

29-08-2013 (08:08) - Media

De wereldwijde groei als leverancier van content voor televisie en digitale media brengt Talpa ertoe de internationale tak van haar organisatie verder te versterken. Het bedrijf stelt zich ten doel unieke content te ontwikkelen en produceren voor diverse platforms in de Nederlandse markt. 
 
Na gebleken succes in het thuisland volgt distributie naar zoveel mogelijk markten over de gehele wereld. Voor dat doel is in Hilversum een slagvaardige afdeling ingericht: Talpa International, onder leiding van Managing Director Maarten Meijs.
 
Half augustus is Etienne de Jong bij Talpa International begonnen in de nieuwe functie van Head of International Productions. De Jong is met meer dan 25 jaar ervaring een veteraan op het gebied van TV-productie, ontwikkeling en consultancy in Nederland en ver daarbuiten. 
 
Onlangs is Gepke Nederlof, al actief binnen Talpa International sinds Januari 2010, benoemd tot Head of Sales. Zij heeft het licensing team onder zich, dat verantwoordelijk is voor alle day-to-day licentie exploitaties in de wereld.
 

Onder leiding van Business Director André Adema worden vanuit Hilversum de verkoop- en andere activiteiten van Talpa International ondersteund. André heeft meer dan 15 jaar in de media industrie in diverse managementposities gewerkt bij verschillende TV-productie bedrijven, waaronder Endemol Nederland en Blue Circle (Fremantle Media). 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch