VINEX slaat nieuwe weg in

26-08-2013 (08:09) - Media

Deze zomer is het lopende contract voor het online bereiksonderzoek tussen JIC STIR, comScore en Intomart Gfk beëindigd. Voor VINEX, de vereniging van internet exploitanten, is het stoppen van het onderzoek het moment om haar ambities ten aanzien van online bereiksonderzoek opnieuw te definiëren en daarnaast de structuur van de VINEX-organisatie tegen het licht te houden, met als doel de vereniging slagvaardiger te maken en de belangen van haar leden zo goed mogelijk te behartigen.
 
VINEX heeft besloten een nieuwe directeur aan te stellen om met een hernieuwde  blik naar het takenpakket van VINEX en de opzet van het onderzoek te kijken. Wouter Hulst neemt deze taak ad interim op zich en is inmiddels in deze functie gestart. 
 

Hulst is als consultant afgelopen jaren betrokken geweest bij diverse digitale projecten voor Europese uitgevers. Daarnaast was hij in zijn rol als commercieel directeur Sanoma Digital bestuurslid van VINEX en JIC STIR. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch