Wat is jouw mening over Out Of Home-exploitanten?

11-03-2015 (07:40) - Media

Er wordt sinds een kleine week erg veel gestemd voor de tweede editie van het fonk buitenreclame-onderzoek. Maar veel is voor ons nog niet genoeg, fonk wil dat een zo groot mogelijk publiek de out of home-exploitanten op verschillende kerncompetenties van een oordeel voorziet.    
 
Kortom: wie verzorgt de meest opvallende inflatables? Blow-up of Publi-Air? Wie zijn de meesters in billboards? Exterion, Clear Channel, JCDecaux? Of een kleinere vakgenoot als PromoBase of Driehoek Buitenreclame? Is Interbest, OOHA of Alter Media de topper langs de snelwegen?   
 
Je kan nog enkele dagen - uiterlijk 12 maart - online stemmen over zes OOH-disciplines: billboards, abri’s, A0; Indoor/vloerreclame; Inflatables; Mobiel, OV- & vervoersreclame; Snelwegreclame; Steigerdoeken & projectborden. Daarnaast zijn er vier vragen die een licht op de branche als geheel kunnen werpen.         

Stemmen kan via deze link. De uitkomsten van het onderzoek worden gepubliceerd in Fonk Magazine 152 (verschijnt begin april).

 


Bureaus

Marketing

Economisch