Wie wint #fonkoverbuitenreclame?

27-02-2014 (07:56) - Media

Gedurende de komende dagen kunnen lezers van fonkonline exclusief stemmen om de beste out of home exploitanten in Nederland van 2014 vast te stellen. Er wordt gestemd in 6 blokken:
 
Billboards, Abri’s, A0 (blok 1)
Indoor en Digital (blok 2)
Inflatables (blok 3)
Mobiele, OV en Vervoersreclame (blok 4)
Snelwegreclame (blok 5)
Steigerdoeken & Projectborden (blok 6)
 
In ieder blok stellen we vragen over 5 kerncompetenties: Welk van de exploitanten is het meest innovatief? Welk van de exploitanten is het meest klantvriendelijk? Welk van de exploitanten biedt het meest effectieve bereik? Welk van de exploitanten is het meest servicegericht? Welk van de exploitanten biedt de beste prijs-prestatie verhouding?
 
Wijs per blok aan wie per kerncompetentie nummer 1, 2, 3 enzovoort is. Als er dus 10 exploitanten in 1 blok worden vermeld, is de hoogst scorende exploitant nummer 1 en de laagst scorende nummer 10 . De uitkomst van het onderzoek verschijnt in een groot issue in Fonk Magazine 125 (21 maart). Volg voor  nieuws over het verloop van je stem en het onderzoek de berichtgeving op #fonkoverbuitenreclame.  

Doe mee en stem! 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch