Wie zitten er in de AMMA-jury's?

07-02-2014 (08:37) - Media

De juryleden voor de AMMA 2014 zijn bekend. 9 jury’s bepalen de winnaars en genomineerden in 9 van de 10 categorieën. Nieuw is de jury voor Media-exploitant van het jaar waar nu een case ingezonden moet worden om in aanmerking te komen voor deze titel. De winnaar in de categorie Carl Lipp-prijs wordt bepaald door middel van een online enquête.
 
De categorieën met voorzitters zijn:
 
·          Beste Mediastrategie – Astrid van den Oetelaar (FrieslandCampina)
·          Beste Creatieve Gebruik van een Medium – Winston Gerschtanowitz (Talpa)
·          Beste Interactieve Mediastrategie - Jeroen de Bakker (Lab1111)
·          Beste Media-innovatie – Dick van der Lecq (Etcetera)
·          Mediabureau van het Jaar - Ton Rozestraten (RTL)
·          Media-adverteerder van het Jaar – Karlijn Schram (LeBrand)
·          Media-exploitant van het jaar – Marianne Bruijn
·          Hans du Chatinier-prijs – Peter Wiegman (Het Medialoket)
·          YIM Mediatalent van het jaar – The Work[z]
 
De deadline voor inzendingen loopt tot en met vrijdag 21 februari. Informatie over criteria, richtlijnen en voorwaarden zijn te vinden op www.mwg.nl.
 

De nominaties zullen medio april bekend worden gemaakt. Op woensdag 28 mei is de feestelijke uitreiking in het DeLaMar Theater te Amsterdam. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch