Discovery breidt Channel Management team uit

14-05-2008 (10:13) - Mensen

Met de benoeming van een On Air Promotion Manager en Press & Communications Executive, breidt Discovery Networks Benelux het Channel Management team verder uit. De benoemingen zijn in de lijn met de sterke groei van Discovery Channel, de factual entertainment zender die zich richt op mannen van 25-39 jaar. Met de uitbreiding wil Discovery Networks Benelux haar positie en het lokale gezicht van de zenders verder uitbouwen.

Per 17 maart jl. is René Andreasi-Bassi begonnen als On Air Promotion Manager. In die rol zal hij een gloednieuw On Air team opzetten, waarbij René verantwoordelijk is voor alle communicatie op zender. De focus zal hierbij liggen op het produceren van promo’s, zendernavigatie, competities en sponsorship elementen. Door deze expertise in huis te halen, is Discovery Networks Benelux in staat om haar zenderportfolio nog beter te profileren en makkelijker in te spelen op de specifieke wensen van de adverteerder. René Andreasi-Bassi deed eerder ruime ervaring op als promo producer bij NBC Universal in London en bij UPC On Demand en Net 5 in Nederland.

Hesther Jolly is per 1 april jl. benoemd als Press & Communications Executive. Haar aanstelling draagt bij aan de wens van Discovery Networks Benelux om de zichtbaarheid van haar zenderportfolio richting kijkers, markt en vakmedia verder uit te bouwen en een eigen communicatie afdeling op te zetten. Zij deed de afgelopen vijf jaar nationale en internationale perservaring op bij Endemol Nederland en Endemol Holding. Met de aanstelling van Hesther Jolly wordt na 7 jaar afscheid genomen van PR Works dat hiervoor als extern PR bureau verbonden was aan Discovery Networks Benelux.