Interbrand heeft twee nieuwe senior strategen
04-03-2008 (17:09) - Mensen

Interbrand ontwikkelde Brand Analytics vanuit de visie dat integraal brand management economische waarde creëert. Brand Analytics koppelt de merkstrategie op zorgvuldig gefundeerde wijze aan de bedrijfsstrategie. Door middel van onderzoek, statistieken en geavanceerde analytische modellen biedt Interbrand haar klanten hiermee waardevolle inzichten bij strategische en creatieve keuzes rondom hun merkbeleid.

Als Senior Strateeg van Interbrand werkt Eryn Murphy aan de ontwikkeling van creatieve merk- en communicatieoplossingen voor business-to-business en business-to-consumer klanten. Haar ervaring put ze uit opdrachten voor onder andere Adobe, Bell Canada, RBC Financial Group, Thomson Corporation en Xerox. Murphy werkt sinds 2000 bij Interbrand en is onlangs overgestapt van het kantoor in Toronto naar Interbrand Amsterdam. Voordat Murphy in 2000 bij Interbrand begon, werkte zij als financieel consultant. Murphy heeft haar Finance and International Business diploma gehaald aan McGill University.