Laat goede content niet verloren gaan
03-06-2020 (12:16) - Opleidingen
Tegenwoordig pak je de aandacht van een lezer alleen nog met persoonlijke, onderscheidende en relevante content. Het is daarom van belang dat je voor je organisatie een duidelijke contentstrategie hebt. Maar hoe zorg je dat jouw content de doelgroep bereikt tussen alle concurrentie? Hoe pak je dat aan voor jouw organisatie en hoe zet je een goede contentstrategie op? Dat leer je in de tweedaagse training Contentstrategie van Beeckestijn Business School.
Van contentmaker naar contentmarketeer
Ben jij een marketing- en communicatieprofessionals die zelf een contentstrategie willen leren opzetten? Dan is deze training voor jou!
Na de training:
> Pak de aandacht met persoonlijke, onderscheidende en relevante content.
> Ken je de laatste ontwikkelingen op het gebied van contentmarketing.
> Ontwikkel je een klantreis met KPI’s. Zo meet je het effect van je strategie.
> Ken je de methoden en technieken waarmee jouw doelgroep daadwerkelijk bereikt.
> Ken je de laatste ontwikkelingen op het gebied van contentmarketing.
> Ontwikkel je een klantreis met KPI’s. Zo meet je het effect van je strategie.
> Ken je de methoden en technieken waarmee jouw doelgroep daadwerkelijk bereikt.
Benieuwd naar het complete programma van de training? Lees meer over de training Contentstrategie »
Til jouw kennis naar een hoger niveau
Duur: 2 dagen
Tijden: 09.30 – 16.30 uur (incl. lunch)
Investering: €1.390, - all in (excl BTW)
Tijden: 09.30 – 16.30 uur (incl. lunch)
Investering: €1.390, - all in (excl BTW)
Locaties: Leusden & Online classroom
Meer kennis en inspiratie opdoen?
#kennisdelen staat hoog in het vaandel bij Beeckestijn Business School. Als opleider op het gebied van digital, marketing, cx, data & communicatie verzorgt Beeckestijn regelmatig online clinics. Ook publiceert Beeckestijn regelmatig nieuwe whitepapers. Deze clinics en whitepapers voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden.