Verbeter de performance van jouw website

19-05-2021 (12:10) - Opleidingen

Hoe kan je de performance en user experience van jouw website verbeteren? In de training Usability, Experience & Conversie van Beeckestijn Business School leer je hoe je klantinzicht kunt verkrijgen en dit inzicht te gebruiken om jouw website performance te optimaliseren. Je leert hoe je met beïnvloedings- en persuasion principes, testen en personalisatie de conversie kunt verhogen en conversiedoelen kunt behalen.
 

Leer beïnvloedings- en verleidingsprincipes toe te passen

Ben je werkzaam in de online wereld en wil je meer inzicht in usability, online user experience en conversie? Dan is deze training iets voor jou. Je leert niet alleen theorie, maar je past deze ook direct toe in de praktijk.
 
Leer in drie dagen:
• UX-onderzoeksmethoden toepassen voor het verkrijgen van klantinzicht
• De user experience van website(s) te verbeteren
• De conversie van website(s) te verhogen
• Beïnvloedings- en verleidingsprincipes toe te passen
• Testen, analyseren, meten en bijsturen
 
Benieuwd naar het complete programma van de training? Lees meer over de training Usability, Experience & Conversie»


Geef je kennis een boost

Datum: 14 juni
Locatie: Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Leusden, Utrecht, Zwolle of Online classroom
Studiebelasting: 3 dagen
Kosten: €2.185, - all in (excl BTW)
 

Meer kennis en inspiratie opdoen?

#kennisdelen staat hoog in het vaandel bij Beeckestijn Business School. Als opleider op het gebied van digital, marketing, cx, data & communicatie verzorgt Beeckestijn regelmatig online clinics. Ook publiceert Beeckestijn regelmatig nieuwe whitepapers. Deze clinics en whitepapers voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden.