Conversation24 gaat samenwerking aan met KeyReply

27-12-2020 (14:43) - Tech

Al eerder maakte Conversation24 (voorheen LiveChat Service) bekend een global partnership aan te gaan met de Nederlandse payment provider Adyen en de Noorse mobile messaging provider LINK Mobility. Aan dit rijtje wordt nu ook KeyReply toegevoegd, Aziatisch marktleider in chatbots en kunstmatige intelligentie.
 
Om steeds verder in te spelen op de explosieve groei van de markt voor conversational commerce, hebben KeyReply en Conversation24 besloten hun oplossingen op elkaar aan te sluiten. Op deze manier wordt het eenvoudiger chatbots te integreren in het conversational platform van Conversation24. Bovendien biedt deze samenwerking de mogelijkheid een warme handover te realiseren, van chatbot, die de eenvoudige vragen kan afhandelen, naar echte medewerkers, wanneer een complexer antwoord nodig is.
 
Aziatische markt
KeyReply is marktleider in Azië en bouwt virtuele assistenten op basis van kunstmatige intelligentie om gesprekken voor klantenondersteuning en marketing te automatiseren. Om de interne productiviteit van bedrijven te verbeteren, heeft KeyReply ook gewerkt aan bots ter ondersteuning van human resources en om medewerkers te helpen bij het navigeren door complexe beleidsdocumenten. Door samen te werken ontstaat niet alleen de mogelijkheid deze technologie te integreren in het eigen platform, maar ligt voor Conversation24 ook direct de weg naar de Aziatische markt open.