160 genomineerden Versmarketeer

12-04-2012 (02:26) - Awards

Het aantal genomineerden voor de award Versmarketeer 2012 staat inmiddels op 160. De jury maakt zich op voor de eerste selectie. In totaal zijn 10 marketingdeskundigen bereid gevonden in de jury plaats te nemen. Zij maken voor de drie categorieën - BtoB, BtoC en GameChangers - een shortlist van de kandidaten die via de website genomineerd zijn. Uit deze selectie worden tijdens het Versevent 2012, op 5 juni de Versmarketeers van het jaar gekozen.

De jury van Versmarketeer 2012 bestaat uit Vincent Deenen (Grodan), Goos Eilander (Trendbox), Hanno Spanninga (FoodResult), Jack Stroeken (GroentenFruit Bureau), Marc Eijsackers (Flora Holland), Robbert de Jong (Looije), Gerrit Smits (Valio), Rupert Parker Brady (Marketing Tribune), Arie van Doesburg (Plus Retail), Cindy van Kester (Unilever).

Versmarketeer is een initiatief van: Delta Focus, Innovatie & Organisatie-adviesbureau;
Hillenraad Partners, strategie- adviesbureau
Mirakuleus, Merkbouwers in Vers;
sense marketing & more, adviesbureau voor strategische marketing en communicatie.

Tribal DDB genomineerd bij Webby Awards
Het werk van Tribal DDB Amsterdam voor Philips and KLM is genomineerd voor diverse Webby’s

De nominaties:

 

Philips: Obsessed with Sound

  • Website Features and Design: Best Navigation/Structure (Nominee)
  • Interactive Advertising&Media: Best Use of Online Media (Nominee)
  • Websites: Music (Honouree) Interactive Advertising&Media: Branded Content (Honouree)

 

KLM: Tile & Inspire
Interactive Advertising&Media: Integrated Campaign (Nominee)

Philips: Make me a Morning Person
Website Features and Design: Animation or Motion Graphics (Honouree)

Er kan nog gestemd worden voor de Peoples Voice Award van de Webby’s:
Obsessed with Sound – Websites: Best Navigation/Structure
http://pv.webbyawards.com/#ballot/15

Obsessed with Sound – Interactive Advertising: Best use of Online Media
http://pv.webbyawards.com/#ballot/139