Social media-award voor Centraal Beheer Achmea

14-10-2013 (08:16) - Awards

Centraal Beheer Achmea heeft de Gouden Award van de Social Media Insurance Monitor gewonnen als de verzekeraar die zich het afgelopen jaar het meest actief heeft ingezet op Social Media. Centraal Beheer Achmea scoorde onder andere met het aantal volgers op Facebook dat in één jaar werd vertienvoudigd. 
 
Het aantal Likes op Facebook is dit jaar vertienvoudigd. Op YouTube werd Anouks Wilde Party 3,3 miljoen keer bekeken. Maar Centraal Beheer Achmea dankt de winst niet alleen aan campagnes. Het zet Social Media in als een volwaardig kanaal voor persoonlijk contact met de klanten. Daarnaast heeft Centraal Beheer Achmea een Blog, waarop de eigen experts voor verdieping over de branche zorgen.
 
De Social Media Insurance Monitor, het onafhankelijke onderzoek naar de inzet van verzekeraars op Social Media, is een initiatief van ITDS Business Consultants. Centraal Beheer Achmea maakt in 2013 een sprong van de twaalfde naar de eerste plaats.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.