Winnaars beste Nederlandse klantcontactcases bekend

25-04-2013 (08:48) - Awards

Tijdens het Telecommerce Gala heeft Stichting Nationale Contact Center Awards (NCCA) de winnaars van de beste Nederlandse contactcases 2013 bekend gemaakt.


De 18 genomineerde organisaties streden om de Oscars van Customer Service Nederland. Een vakjury heeft op basis van een uitgebreide analyse en het bezoeken van de genomineerde bedrijven, de 6 organisaties benoemd die met de felbegeerde prijzen naar huis zijn gegaan. 


De winnaars van de prijzen, verdeeld over zes categorieën, zijn: NCCA Customer Experience Award: H&M


NCCA Customer Service Online Award: ING 


NCCA HRM Award: T-Mobile Nederland


NCCA Innovation Award: Unamic/HCN


NCCA Partnership Award: Teleperformance & Google


NCCA Service 2 Sales Award: ING
.

De zevenkoppige vakjury heeft alle genomineerde klantcontactcenters bezocht om uiteindelijk tot deze zes winnaars te komen. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.