20.000 euro/150 uur te geef

24-01-2008 (11:15) - Bureaus

De creatieve bureaus Fitzroy en Bruut veilen exclusief voor non-profit organisaties 20.000 euro aan strategische en creatieve uren. Het betreft één urenpakket ter waarde van 20.000 euro (al snel zo’n 150 uur creatief denkwerk) waar maatschappelijke organisaties op kunnen bieden. Na afloop van de veiling heeft de hoogste bieder gewonnen. De gewonnen uren kunnen worden besteed aan strategie en creatie op het gebied van positionering, merkbeleving, merkinnovatie, online vs offline media, naamgeving, beeldmerk, campagneconcepten of events.
Uiteindelijk profiteren twee stichtingen: het winnende bedrag schenken de bureaus aan een andere door hen te kiezen maatschappelijke instelling. Fitzroy en Bruut verdienen dus niets aan deze veiling. Vorig jaar hielden de bureaus een soortgelijke actie. Voor stichting Farm Friends werd het concept  ‘vrouw zoekt boer’ ontwikkeld, uiteindelijk uitgevoerd in een tv-commercial, advertenties, banners en internetsite.

Klik hier om te bieden.

Media

Marketing

Economisch