2Basics maakt politie gezond(er)

17-07-2008 (09:56) - Bureaus

De politie Amsterdam Amstelland  heeft het sport & marketing bureau 2Basics ingeschakeld voor een nieuwe interne campagne. De campagne wordt samen met de Vakgroep Vitaliteit van de politie opgezet. De Vakgroep Vitaliteit wil dat de medewerkers het belang van vitaliteit gaan inzien en gaan werken aan hun algehele gezondheid. Het korps telt ruim zesduizend medewerkers, die middels de campagne in beweging gebracht dienen te worden. Belangrijkste boodschap is dat het leuk is om te werken aan vitaliteit. Waar het door velen nog als een opgave of opoffering gezien wordt, heeft de campagne als doel de houding ten opzichte daarvan om te buigen en het korps intrinsiek te motiveren. 2Basics werkt de strategie en de communicatie campagne uit. Hierin zijn ludieke acties gekoppeld aan een stukje bewustwording. Vanaf de september zal de campagne gaan starten. 

2Basics is een sport en marketingbureau die zijn roots in topsport heeft. Het Haarlemse bureau houdt zich bezig met de marketing van sport en de marketing aan de hand van sport. Mede-oprichter van 2Basics is wereldkampioen judo en Olympia-ganger Ruben Houkes.

Media

Marketing

Economisch