ACA maakt nieuwe Delta Lloyd-campagne
04-10-2011 (08:42) - Bureaus
In de nieuwe arbeidsmarktcampagne van Delta Lloyd Groep staan de eigen medewerkers centraal. Letterlijk, want voor de nieuwe campagne zijn zo’n 200 medewerkers gefotografeerd en vele mensen gefilmd. Als zichzelf. Niet gekunsteld, geen franje, gewoon zoals ze zijn. Zodat je werkelijk kunt zien hoe Delta Lloyd Groep is. Een mooie mix aan mensen. Mensen die keihard werken voor de klant, gedreven professionals zijn, willen groeien, maar vooral zichzelf zijn.
Dat gegeven is het vertrekpunt geworden van de nieuwe campagne. Het geeft de doelgroep op de arbeidsmarkt een eerlijk en authentiek beeld van wat ze bij Delta Lloyd Groep kunnen verwachten. Een zelfbewust bedrijf met gezonde ambities. Met ruimte voor het individu en oog voor elkaar. Een werkgever met de overtuiging dat je het beste presteert als je jezelf kunt zijn. Omdat je je dan pas kunt ontwikkelen in een richting die bij je past. En die daardoor de beste bijdrage levert aan de organisatie.
De door ACA Communicatie ontwikkelde campagne start begin oktober met radiocommercials (op Radio 538, 3FM, Q-Music en BNR), een landelijke abricampagne, online presence en een nieuwe werkenbij-website. Met als doel Delta Lloyd Groep op de kaart te zetten als interessante werkgever.