Acht kanshebbers Customer Media Scriptie Award

26-11-2009 (10:13) - Bureaus

Smin heeft acht inzendingen ontvangen voor de Customer Media Scriptie Award. De werkstukken zijn ingezonden door studenten van verschillende hbo- en universitaire opleidingen. De Customer Media Scriptie Award is dé bekroning voor de meest spraakmakende, inhoudelijk sterke scriptie over customer media.

De scriptieprijs bevordert de kennisuitwisseling tussen het vak en talentvolle studenten. Voor studenten biedt de prijs een uitgelezen kans zich te profileren naar hun toekomstige vakgebied. Tegelijkertijd is het voor Smin een mogelijkheid om het vakgebied customer media op hogescholen en universiteiten onder de aandacht te brengen. De onderwerpkeuze van de ingezonden scripties is verrassend: van een onderzoek naar de invloed van personeelsbladen, grenzen aan vermenging, positieve effecten van het reageren op negatief online consumentenreviews tot een onderzoek naar de inzet van Branded Content.

De jury voor dit jaar bestaat uit juryvoorzitter Coen Zeevenhooven (Axioma),  Norman Thomas (bol.com), Olivier Wegloop (Boomerang Publishing), Kees Diamant  (UWV) en Léon Bouwman (Adformatie).  Samen beoordelen deze vakmensen welke  drie scripties een nominatie waard zijn. Op  22 december presenteren de genomineerde studenten in Hermitage Amsterdam hun bevindingen. De aanwezige gasten brengen een stem uit op de genomineerde scriptie die hun voorkeur verdient. De student van de winnende scriptie ontvangt een geldprijs van 1.500 euro.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch