Adrime introduceert realtime optimalisatiesysteem

16-11-2011 (08:37) - Bureaus

Online reclametechnologiebureau Adrime introduceert een realtime optimalisatiesysteem voor adverteerders en mediabureaus: Adperf. Met Adperf wil het bureau meer inzicht bieden in campagnes om zo in te spelen op de groeiende behoefte van adverteerders en mediabureaus om de effectiviteit van campagnes beter te kunnen meten. Hiervoor heeft Adrime twee specialisten, waaronder de van Tweakers afkomstige Floris Diemel, aangetrokken die zich volledig gaan richten op het nieuwe systeem. Adperf is een doorontwikkeling van tools van Weborama, moederbedrijf van Adrime. 

David de Jong, directeur van Adrime: ‘Het meten van effectiviteit in online reclamecampagnes blijft een onderwerp van discussie. Wij hebben hier afgelopen jaar onderzoek naar gedaan en daaruit bleek dat de helft van de adverteerders moeite had om het succes van een campagne te bepalen. De behoefte voor een meetstandaard is groot. Met Adperf proberen we hierop in te spelen door zoveel mogelijk te centraliseren in één meetsysteem. Adperf biedt de mogelijkheid om, desgewenst realtime, binnen campagnes alle online kanalen, zoals display, e-mail, affiliates, adwords en social media, te vergelijken. Dat is uniek, omdat het systeem het ook mogelijk maakt realtime invloed van onderdelen te meten. Bovendien geeft het snel en duidelijk inzicht in veel meer dan alleen views, clicks en conversie. We hopen hiermee echt een verandering in de markt teweeg te brengen.’  

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch