AMC Academie wordt Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie

07-07-2011 (09:23) - Bureaus

Vanaf nu gaat de AMC Academie verder onder de naam Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie. Sinds de oprichting in 2006 hebben bij de Academie duizenden professionals een training gevolgd op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie, werving en e-recruitment. Nu, vijf jaar later, benadrukt de nieuwe naam nog beter waar de AMC Academie goed in is.

‘De  nieuwe naam is geen verrassende naam’, legt medeoprichter Geert-Jan Waasdorp uit. ‘De naam geeft immers perfect weer wie we zijn en wat we doen: de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie. Wij trainen professionals in het bereiken en bewegen van hun arbeidsmarktdoelgroepen. Dankzij een breed scala aan trainingen, leergangen en workshops bieden wij hen de mogelijkheid intensief in te gaan op alle ins & outs van het vakgebied, van strategische personeelsplanning tot het schrijven van succesvolle vacatureteksten, van referral recruitment en employer branding tot het selecteren van jong talent.’

Bij een nieuwe naam hoort een nieuwe huisstijl. In de nieuwe huisstijl staat de 'a' centraal. De 'a' van academie, arbeidsmarktcommunicatie, maar vooral de a kwaliteit van de trainingen van de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie.

Geert-Jan Waasdorp: ‘In het logo komt de 'a-kwaliteit' terug door letterlijk een 'a-label' op te nemen. Met onze nieuwe naam blijven we gaan voor kwaliteit, innovatie en bevlogenheid. Dit is te zien in ons najaarsprogramma waar nieuwe trainingen op het programma staan zoals een leergang jong talent, e-recruiter in een dag en Recruitment via Facebook.’
 


Media

Marketing

Economisch