AnONiem flirten met Olllo

07-09-2007 (10:44) - Bureaus

Onder de naam olllo lanceert KPN vandaag de eerste ‘location based service’ op het Nederlandse mobiele netwerk. In samenwerking met MTV en crossmediaal bedrijf ON is een nieuw merk en een bijzondere campagne ontwikkeld om mobiele gebruikers aan te zetten tot flirten via de telefoon met mensen in de directe omgeving. Vanaf 29 september kan iedereen die zich heeft aangemeld op www.olllo.nl tot en met 14 oktober gratis gebruik maken van de eerste locatiedienst die niet mensen en plaatsen maar mensen onderling met elkaar in contact brengt.

Vanaf 6 september start KPN met de crossmediale olllo campagne die in samenwerking met ON en MTV is ontwikkeld. De overall boodschap is dat je met olllo anoniem kunt flirten waar, wanneer en met wie je maar wilt. Olllo weet waar je bent en koppelt je automatisch aan een leuke en gewenste flirt op basis van je persoonlijke profiel. Deze manier van flirten is een uitkomst: op elk gewenst moment kun je in contact komen met andere singles, dus alleen aan de bar is verleden tijd.

Media

Marketing

Economisch