Aorta Creative maakt Nestlé Goud

13-06-2007 (10:16) - Bureaus

Ergens in Amsterdam worden fietsen in ‘goud’ gewikkeld door de ‘Golden Candy Girls’. Zij zullen de komende tijd heel Nederland inwikkelen met Gouden Wikkel-lint. Nestlé chocolade is verantwoordelijk voor deze ludieke actie, waarbij consumenten via Gouden Wikkels in candybars Bros, Nuts en Lion kans maken op geldprijzen. Inmiddels zijn er vier Gouden Wikkels van 1.000 euro per stuk gevonden. Echter, de Gouden Wikkel die de vinder 20.000 euro zal opleveren, ligt nog in de winkel. Voor deze actie is een speciale website ontwikkeld: www.goudenwikkel.nl. De Gouden Wikkel actie is een initiatief van Nestlé Nederland en wordt verder nog ondersteund door een abri- en printcampagne, de actie website, online advertenties, een grootschalige SMS-actie en POS materiaal in winkels. Aorta Creative, On-d-mand en Sinc maakten de campagne.

Media

Marketing

Economisch