Babbels ontwikkelt duurzaamheidcampagne Schiphol

11-11-2011 (08:55) - Bureaus

 Zonnepanelen wekken energie op, papieren handdoekjes worden gerecycled,  Schiphol is duurzamer dan gedacht. Om reizigers hiervan bewust te maken, heeft Amsterdam Airport Schiphol  Babbels ingeschakeld voor het opzetten van een langlopende communicatiecampagne. Het Amsterdamse bureau bedacht de campagne Check-in to Sustainability.    

Vanaf vandaag wijzen speelse stickers in de terminal reizigers op de verschillende duurzame maatregelen die Schiphol heeft ondernomen. Op diezelfde dag gaat de website  www.schiphol.nl/sustainability de lucht in. Deze is eveneens ontworpen door Babbels.Voor de website bedacht Babbels een virtuele reis langs de duurzame aspecten van Schiphol. Vanaf het moment dat de reiziger op de luchthaven arriveert tot dat het vliegtuig opstijgt: de meest sprekende initiatieven die Schiphol onderneemt komen aan bod. Op deze manier wordt het reizen via Schiphol letterlijk een ‘Check-in to Sustainability’. Door de reiziger bewust te maken van deze initiatieven maken zij kennis met het duurzame gezicht van de luchthaven.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch