BASIS aan basis NEUROCAMPUS

25-09-2007 (10:17) - Bureaus

Breinbrekende en baanbrekende internetinitiatieven uit Haarlem. NEUROCAMPUS is een nieuw cross mediaal initiatief waarin de website neurocampus.nl centraal staat. NEUROCAMPUS is gerealiseerd naar concept van het Haarlemse bureau BASIS Communicatie en biedt hersenoefeningen. De doelgroep 45-65 staat centraal. Inmiddels staat NEUROCAMPUS al enige weken als Beta-versie live, zonder dat er ruchtbaarheid aan gegeven is.



De eerste signalen zijn zeer positief. Er wordt al op grote schaal geoefend en de gemiddelde bezoeker verblijft zeker een kwartier op de site. De founding sponsors zijn ANWB Reizen, Fortis ASR en Menzis. Daarnaast zijn er partnerships met Elsevier en magazines van VNU, zoals ComputerIdee. Ook zijn er diverse co-sponsors zoals Simon Levelt Koffie & Thee. Daarnaast heeft onderzoekspartner TNO een actieve rol gespeeld bij de ontwikkeling.

Media

Marketing

Economisch