Bee Gee stemt in met SIRE-commercial

05-05-2011 (09:09) - Bureaus

De nieuwe SIRE-campagne ‘Wat je zegt tijdens een scheiding kan een kind voor altijd tekenen’ krijgt alsnog de rechten voor het gebruik van de song ‘Words’ van de Bee Gees. Het was van meet af aan de wens van bureau 180Amsterdam, de makers van de campagne, om de commercial te ondersteunen met deze muziek. Het zijn immers de woorden die de kinderen hard kunnen treffen tijdens een scheiding. De makers van de campagne zijn verheugd over de persoonlijke steun van Robin Gibb aan de campagne. Vanaf vandaag is de aangepaste commercial te zien op alle televisiezenders.

Afgelopen donderdag 28 april ging de nieuwe SIRE-campagne ‘Wat je zegt tijdens een scheiding kan een kind voor altijd tekenen’ van start. Met de campagne wil SIRE aandacht vragen voor de problemen die kinderen kunnen ondervinden als gevolg van de scheiding van hun ouders. Ieder jaar zijn 70.000 kinderen betrokken bij een scheiding. Van deze kinderen krijgt 30% in meerdere of mindere mate te maken met problemen die kunnen variëren van leer- en gedragsproblemen tot depressieve gevoelens en moeizame sociale relaties. Door de kinderen niet te betrekken bij conflicten tijdens de scheiding worden de gevolgen voor de kinderen beperkt.
 


Reacties

met deze muziek schaart deze campagne van 180 Amsterdam zich echt in de beste Sire campagne ever!!!
Andre Roof @ 05-05-2011 09:34 uur
Good job!
Als onvrijwillig kinderloze vader onderstreep ik deze SIRE campagne op alle fronten en al vond ik de commercial al erg treffend, dit is de finishing touch.
Hjarald Agnes / Ambassade van Creativiteit .nl @ 05-05-2011 09:56 uur

Media

Marketing

Economisch