Bever kiest voor Havas Lemz

13-02-2024 (12:00) - Bureaus

Buitenwinkel Bever heeft na een uitgebreide bureau-oriëntatie besloten het account voor marketingcommunicatie onder te brengen bij Havas Lemz. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de communicatieve invulling van de positionering en merkidentiteit van Nederlands populairste buitenwinkel. Naar verwachting wordt half juni de eerste campagne onder de creatieve regie van Havas Lemz gelanceerd.

Marjolein Vendrig, Director Marketing van Bever: “Na acht jaar met KesselsKramer te hebben gewerkt aan de meest prachtige en succesvolle campagnes als ‘Niemand is een Binnenmens’, was het tijd voor een frisse, nieuwe blik. We zijn op zoek gegaan naar een bureau dat met ons de komende jaren op een onderscheidende manier verder bouwt aan het merk. Op basis van de eerste gesprekken en de gepresenteerde ideeën over onze duurzame positionering denken wij in Havas Lemz de juiste partner te hebben gevonden.”

Judith Peters, CEO van Havas Lemz: “Iedereen bij Havas Lemz is supertrots dat we met Bever gaan samenwerken. Dat doen we met enorme waardering voor de al opgebouwde merkkracht en met veel ambitie richting de toekomst. Het is een prachtig Nederlands merk met een sterke drive om de liefde voor buiten door te geven. Dat doen zij samen met hun klanten en medewerkers en nu ook met ons. Bever biedt niet alleen goede en duurzame producten, Bever werkt ook aan oplossingen voor overconsumptie en overproductie en het effect daarvan op buiten. Iets wat ook ons bureau heel na aan het hart ligt.”

Peters geeft aan dat Havas Lemz naast het werk voor Bever recent ook is gestart met nieuwe maatschappelijk relevante campagnes voor de Rijksoverheid en het World Resources Institute.
 


Media

Marketing

Economisch