Borsato in Univé-spot

03-07-2009 (09:38) - Bureaus

Vanaf 6 juli is Marco Borsato te zien in de nieuwe commercial van verzekeraar Univé. In deze commercial staat het thema 'niet voor jezelf leven' centraal. Iets doen voor een ander, zonder daar zelf beter van te worden of iets voor terug te willen. Univé, de verzekeraar zonder winstoogmerk, wil laten zien dat het nog bestaat, elke dag en overal.

In de commercial zien we mensen elkaar helpen in alledaagse situaties. Zo krijgt bijvoorbeeld een man in rolstoel de helpende hand toegereikt van voorbijgangers. In één van de scenes speelt Marco Borsato een rol. Univé wil met deze commercial ‘de wereld zonder winstoogmerk’ verder uitbreiden en claimen.

Univé werkt ook dit jaar samen met Marco Borsato. De uitstraling van Marco Borsato past prima in het thema 'niet voor jezelf leven'. De commercial is via deze link te zien.

Medium: televisie
Opdrachtgever: Univé Verzekeringen
Bureau: Brandsters/The Entertainment Group
Creatie: Peter van der Wijk
Account: Margreet Koeman, Elise Hietbrink, Ingeborg Bronsted
Regisseur: Roel Welling
Producer: Bas Welling
Productiemaatschappij: Comrad
D.O.P.: Wouter Westendorp
Muziek en sound: Geert van Gaalen (Studio de Keuken)
Verantwoordelijk bij klant: Anthonita van Egmond, Jikke Sikkema
 


Reacties

Leuk, en Marco Borsato doet dan ook gewoon zonder winstoogmerk mee aan deze campagne?
Salvator @ 03-07-2009 10:20 uur
Welnee, Univé heeft in Borsato een constructie gevonden om haar winst weg te poetsen.
Dokus @ 03-07-2009 11:45 uur

Media

Marketing

Economisch