Bröker en Van Oord naar Rapp Collins

11-12-2007 (10:34) - Bureaus

Joost Bröker (37) en Olivier van Oord (35) zijn vanaf nu verantwoordelijk voor het interactieve werk van Rapp Collins. Bröker (Interactive Director) is na zijn afstuderen aan de Royal College of Arts in London in 1994 werkzaam in interactive. Begonnen met CD-i en CD-Rom producties en vanaf 1996 websites. Bröker heeft gewerkt bij Valkieser, Agency.com en Advance. De laatste jaren was hij verantwoordelijk voor het 40 man sterke creatieve team van Lost Boys. Van Oord (creative director) begon zijn carrière als artdirector bij Hectic Illusions. Hier opvolgend werkte hij als freelancer en later als artdirector voor de Avro, Inpact & Lost Boys. In de 10 jaar dat hij nu in het vak zit produceerde hij interactieve campagnes voor Mitsubishi, Picknick, Senseo, Renault, WE, Nissan, ABN Amro, Omron, EMI, Doritos, Smiths, Redband, en Sportlife. Voor Sportlife won hij in de categorie beste gaming concept, in 2005 een SpinAward.

Media

Marketing

Economisch