Bronzen CLIO voor SOGOOD
23-05-2011 (07:59) - Bureaus
In New York heeft SOGOOD met het ontwerp voor de koffieverpakkingen van Peeze een bronzen CLIO award gewonnen. De Clio Award is een van de meest prestigieuze internationale prijzen voor reclame en design. Binnen de categorie Design won werk voor Coca-Cola goud en Apple zilver.
Paul van der Hulst, directeur van Peeze: ‘Het is natuurlijk fantastisch dat we met een Nederlands merk ineens internationaal in de belangstelling staan. Als je de andere prijswinnaars bekijkt met hun enorme reclamebudgetten, dan verkeren we in goed gezelschap. Het is een bekroning voor een succesvolle samenwerking met ons designbureau.’
Rob Verhaart, creatief directeur van SOGOOD: ‘Kwaliteit en duurzaamheid door de hele keten hebben we gevisualiseerd door de trotse boer uit het land van herkomst te laten genieten van het eindproduct. Iedereen die de verpakking ziet begrijpt dit in één oogopslag. Na het winnen van een gouden ADCN Lamp voor dit ontwerp is de bronzen Clio een internationale erkenning van ons werk. Wij zijn daar heel trots op.’