Bronzen Leeuw voor Selmore en Boondoggle

21-06-2011 (09:14) - Bureaus

De eerste Leeuwen zijn binnen voor Nederland. Boondoggle en Selmore kregen gisteren beiden een Bronzen Leeuw mee naar huis tijdens het 58ste Cannes Lions Advertising Festival. Bavaria’s ‘Dutchdress’ (Selmore) werd derde in de categorie Promo & Activations. Boondoggles ‘KLM Suprise’ greep naar brons bij PR.

De eerste Grand Prix gaat dit jaar naar Clemenger BBDO Melbournes ‘Break up’ voor de National Australia Bank (NAB)’ bij PR. Bij Promo én Direct was de Grand Prix voor ‘American Rom’ uit de koker van het Roemeense McCann Erickson.

 


Reacties

Oom Henk heeft de 'Bronzen Leeuw', de op een na hoogste Militaire onderscheiding ontvangen n.a.v. zijn optreden als jong marine-officier tijdens de meidagen van 1940, te Rotterdam. En ik vind het getuigen van een gebrek aan historisch besef om nu ook een reclame onderscheiding met 'Bronzen Leeuw te benoemen.
ab h. bouvy @ 24-06-2011 09:55 uur
These picees really set a standard in the industry.
Janelle @ 08-07-2011 05:07 uur

Media

Marketing

Economisch