Bronzen Pentaward voor packaging design Roosvicee Fruit & Rozenbottel

06-10-2011 (08:57) - Bureaus

Mountain heeft een bronzen Pentaward gewonnen voor de case Roosvicee Fruit & Rozenbottel. Met Roosvicee Fruit & Rozenbottel heeft Heinz een nieuw ready to drink product in de Nederlandse markt geïntroduceerd. Deze fruitdrink van Roosvicee is een combinatie van lekker fruit en de vertrouwde rozenbottel van Roosvicee. Naast een frisse, natuurlijke smaak, wordt ook de vitaminekracht A, C, E & K van de rozenbottel optimaal benut.

 
Heinz heeft Mountain gevraagd een aantrekkelijk, toegankelijk, maar ook onderscheidend design te maken, passend onder het Roosvicee merk. Het moest duidelijk zijn dat het om een ready to drink variant gaat, die gezond is vanwege de rozenbottel. Het glas met daarin de licht troebele fruitdrank vindt zijn oorsprong in de rozenbottelstruik. De frissegroene achtergrond onderstreept de natuurlijkheid van het product en biedt onderscheid op het ready to drink schap. 
 

Reacties

Het valt mij op dat ik de laatste dagen allerlei losse berichtjes voorbij zie komen mbt gewonnen Pentawards. Is het niet handiger als er 1 totaaloverzicht wordt gepubliceerd zoals we dat doen bij Cannes Lions, ADCN Lampen, etc?
Peter C.H. van Leeuwen (RnR/Tomorrow) @ 06-10-2011 12:09 uur

Media

Marketing

Economisch