Bronzen Pentaward voor packaging design Roosvicee Fruit & Rozenbottel
06-10-2011 (08:57) - Bureaus
Mountain heeft een bronzen Pentaward gewonnen voor de case Roosvicee Fruit & Rozenbottel. Met Roosvicee Fruit & Rozenbottel heeft Heinz een nieuw ready to drink product in de Nederlandse markt geïntroduceerd. Deze fruitdrink van Roosvicee is een combinatie van lekker fruit en de vertrouwde rozenbottel van Roosvicee. Naast een frisse, natuurlijke smaak, wordt ook de vitaminekracht A, C, E & K van de rozenbottel optimaal benut.
Heinz heeft Mountain gevraagd een aantrekkelijk, toegankelijk, maar ook onderscheidend design te maken, passend onder het Roosvicee merk. Het moest duidelijk zijn dat het om een ready to drink variant gaat, die gezond is vanwege de rozenbottel. Het glas met daarin de licht troebele fruitdrank vindt zijn oorsprong in de rozenbottelstruik. De frissegroene achtergrond onderstreept de natuurlijkheid van het product en biedt onderscheid op het ready to drink schap.