BSUR en Wrangler doen de was

31-07-2007 (10:41) - Bureaus

Medio augustus verrijst de Wrangler Laundromat, een gigantische 'wasserette', op het legendarische outdoorfestival Lowlands. Festivalgangers kunnen hun vuile kleding door Wrangler laten wassen en krijgen een zwarte 'special edition' overall van het cult jeansmerk.  Guerilla wasteams duiken vooraf aan het festival door heel Nederland op en overvallen het argeloos - hippe - publiek. Allemaal onderdeel van de internationale Wrangler 'Wanted'-campagne. 'Wanted is de moderne uiting van de roots van Wrangle,' zegt Michaela Luttenberg, marketingmanager van Wrangler Benelux. 'Het refereert aan de ene kant naar het Wilde Westen, aan de andere kant naar het feit dat Wrangler dé jeans heeft die je écht wilt hebben.' De Wanted-campagne, ontwikkeld door BSUR, loopt sinds 2005. Deze zomer wordt er flink uitgepakt. 'Wrangler is typisch het merk voor vrije geesten, mensen die ervan houden hun eigen weg te zoeken en in het leven durven te staan. De Wrangler Laundromat is een bouwsel van zeecontainers (18 meter breed bij 9 meter hoog) waar het publiek zijn vuile kleding kan afgeven.'

Media

Marketing

Economisch