BSUR maakt campagne Specsavers

27-04-2011 (09:20) - Bureaus

Specsavers heeft deze week een nieuwe tv-campagne in Nederland gelanceerd, die het aanmoedigt om de wereld op verschillende manieren te bekijken. De drie 20-seconden durende tv-commercials zijn gemaakt door BSUR en zullen gedurende een jaar worden uitgezonden op alle grote Nederlandse televisiezenders. De campagne werd ontwikkelt door de creatieve directeuren van BSUR, Remy Kurpershoek en Robin Kranenborg in samenwerking met productiebedrijf Comrad. BSUR heeft ook een 10-seconden durende versie gemaakt die op SBS6, RTL4, STER en ORN wordt uitgezonden.
 
Elke 20-seconden durende tv-spot van de campagne 'Kijken kost niks het vervolg' laat een Specsavers opticien zien, die verschillende mensen helpt een nieuwe kijk op de wereld te ontwikkelen. De tv-spot is gefilmd in een stedelijke omgeving. Er wordt met perspectieven gespeeld, waardoor de wereld er ineens anders uitziet. De commercial laat nieuwe grafische aspecten van het leven zien; het dagelijks leven zit opeens vol met extra mooie en grappige scènes, die er daarvoor niet waren. De kunst van kijken is mede mogelijk gemaakt door Specsavers.
 
Monty McMonagle, directeur van International Marketing Global Marketing, Specsavers: ‘De opdracht aan BSUR was om tv-spots interessanter te maken en meer betrokkenheid te laten zien. Tegelijkertijd moest de focus steeds liggen op het Gratis Glazen/Kijken Kost Niks concept. Door het gebruik van de straatfotografie-stijl illusies en het vieren van het gezichtsvermogen denken we dat deze campagne de resultaten zal boeken die we wilde bereiken.’

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch