BSUR werkt aan vervolg Sizz-campagne

19-06-2012 (08:27) - Bureaus

Sinds vrijdag 8 juni kunnen abonnees met de Sizz app op hun smartphone de volledige GTST-aflevering van morgen, vandaag al bekijken. Datavrij en zonder reclame. De bijbehorende geïntegreerde campagne werd in samenwerking met BSUR ontwikkeld. 
 
In de 30” TVC zien we hoe een vrouw haar voorkennis van GTST op een leuke en spontane manier gebruikt tijdens een avondje bankhangen met vriendinnen. Om Sizz’ nieuwe dienst ook online onder de aandacht te brengen is een Twitter actie gestart. Veel GTST-liefhebbers tweeten over ‘een aflevering terug kijken’. Sizz reageert hier persoonlijk op door zowel abonnees als niet-abonnees via een tijdelijke link de aflevering van morgen, vandaag al aan te bieden. Waarom terugkijken als je ook vooruit kunt kijken? 
 

Remy Kurpershoek, Creative Supervisor BSUR: ‘De campagne geeft vervolg aan de eerder dit jaar geïntroduceerde ‘What’s new?’-campagne. Net als in de voorgaande campagne spelen we in op het inzicht dat vrouwen graag op de hoogte zijn en hun smartphone gebruiken om niets te hoeven missen en altijd up to date te zijn. De GTST-aflevering van morgen vandaag al op je mobiel kunnen kijken bij Sizz is een perfecte bewijsvoering voor de claim ‘What’s new?’.’ 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch