Buro Benk aan Campina Schoolmelk
24-06-2008 (09:35) - Bureaus
Buro Benk, gespecialiseerd in joint marketing campagnes en creatieve concepten, heeft voor zowel Campina Schoolmelk als voor Museumvereniging een joint marketing campagne ontwikkeld. Voor Campina Schoolmelk werkt Buro Benk alweer drie jaar en bij de Museumvereniging ging een pitch vooraf. Alle twee de campagnes zullen tijdens en na de zomer van start gaan. Op dit moment drinken er 120.000 kinderen iedere dag schoolmelk en helpen leerkrachten en conciërges op 3.000 basisscholen om alle kinderen iedere dag van verse, gekoelde melk te voorzien. Middels een joint marketing campagne heeft Buro Benk een ludieke en effectieve samenwerking bewerkstelligd met Groter Groeien, een magazine van Sanoma Uitgevers wat onder het Jonge Gezinnen platform valt. Twee producten met een uitstekende merk- en doelgroepfit.Museumvereniging
De Museumvereniging bundelt de expertise van ruim 440 aangesloten musea. De vereniging is actief op een breed veld. Van het uitgeven van de Museumkaart tot belangenbehartiging. Buro Benk heeft een joint marketing concept ontwikkeld om de Museumvereniging en haar achterban op een ludieke manier op de kaart te zetten tezamen met een opvallende landelijke mediapartner.