Buro Benk speelt koppelaar

13-11-2007 (11:04) - Bureaus

Buro Benk lanceert een nieuwe joint marketing campagne. Vanaf deze week ontvangt de consument die drie actiezegels heeft - aanwezig op alle Lassie Toverrijst-verpakkingen - 25% korting op een viertal Princess-producten bij alle Kijkshop-vestigingen. Naast de miljoenen actieverpakkingen die via food retail binnenstromen, wordt de campagne ondersteund op de radio. In week 46, 47 en 48 zal de actiespot worden uitgezonden. Ook staat de website van Lassie (www.lassie.nl) helemaal in het teken van deze actie en zijn er banners geplaatst op de partnersites van Kijkshop en Princess. De huis-aan-huis folder van Kijkshop is tevens ingezet om actie kenbaar te maken bij de miljoenen huishoudens. Bastiaan Krips, directeur Buro Benk: ‘De vraag naar joint marketing campagnes groeit. Lassie, Princess en Kijkshop hebben op doelgroep- en merkniveau een uitstekende fit. Alledrie de partijen maken goed gebruik van de reeds aanwezige communicatiemiddelen en –kanalen zoals actieverpakkingen, huis-aan-huis folder, alle Kijkshop vestigingen en de websites. Een toegevoegde waarde promotie die voor alledrie erg goed uitpakt!’ 

Media

Marketing

Economisch