Cannes-dagboek van Lisa, Niek en Gijs (5)

21-06-2007 (11:31) - Bureaus

Niek Eijsbouts en Gijs van den Berg zijn in Cannes. Door de volle agenda en deelname aan de Young Creatives Competition zien de heren zelf geen kans verslag te doen van het 54e Advertising Festival. Dit laten ze daarom graag aan Lisa over. Zij heeft tenslotte oog voor alles wat staat voor schoonheid. Dagelijks rapporteert ze aan het creatieve team.


20-06-‘07

Lieve Niek en Gijs,

Vandaag hebben jullie toch de briefing gekregen van de Film Competition? Hoe gaat het? Ik zag de link naar de Nokia sponsor website staan op jullie homepage www.doemaarzwart.nl, de competitie is sterk als je het mij vraagt. En klopt het dat jullie vanavond in de lobby van het Hilton hebben zitten concepten? Relaxed! Op het festival vond er vandaag een workshop door een aantal creatief directeuren uit Nederland plaats. Ik liep met hen en wat Jonge Honden langs verschillende printadvertenties en iedereen gaf er hun mening over. Erg interessant. Het ene werk is beter dan de het andere en natuurlijk werd er weer veel gezocht naar ‘het grote idee’. En ja, de overdrijving in een producteigenschap kennen we nu veelal wel. Weet je, op een gegeven ogenblik kreeg ik zelfs de meeste aandacht van de aanwezige kunstwerkjes. Mensen wilden zelfs met mij op de foto. Ik ben heel erg benieuwd hoe het jullie afgaat en kom morgen even kijken als jullie de opnames aan het maken zijn. Veel succes!

Liefs,

Lisa

Media

Marketing

Economisch