Cannes van start, 10 genomineerden NL

22-06-2009 (09:54) - Bureaus

Het 56e reclamefestival in Cannes is gisteren voor Nederland positief van start gegaan met tien Nederlandse inzendingen op de shortlists van de categorieën Direct, Promo en PR. Vanavond wordt bekend of Nederland al vroeg in het festival naar huis gaat met één of meerdere Leeuwen in de koffer.

Lowe/Draftfcb maakt de meeste kans met twee nominaties. Verder staan de volgende bureaus/campagnes op de shortlist:

Direct
* Lowe/Draftfcb: Logo payback time! voor Dierenasiel Amsterdam
* Lowe/Draftfcb: Upload Cinema voor Filmtheater de Uitkijk
* 2009: Abode CS4 ‘ Paard van Troje’, een eigen wervingsactie
* Doom&Dickson: ‘Lift’ voor Deloitte


Promo
* Lowe/Draftfcb: tweemaal Upload Cinema voor Filmtheater de Uitkijk
* 2009: 1CM2 voor Amsterdam Inbusiness
* Lemz: ‘Zweet jezelf naar Beijing’ voor Rexona
* Selmore: ‘It’s all about the suit’ voor Van Gils


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch