COMRAD plakt zijn snor

16-05-2007 (16:07) - Bureaus

COMRAD plakt zijn snor

‘Een snor vertrouw je, net als een kameraad’ aldus Jelani Isaacs, directeur van productiemaatschappij COMRAD. COMRAD is de nieuwe naam voor CCCP.com, en dat werd TBWA, Lowe, Selmore, 180 en Doom & Dickson afgelopen maandagnacht eens flink onder de neus gewreven. Isaacs heeft hoogstpersoonlijk deze week als een dief in de nacht een aantal plaksnorren achtergelaten op de gevels van verschillende reclamebureaus in Amsterdam. Zo werden Jack Doom en Bill Dickson tot hun verbazing wakker met een fikse zwarte snor onder de neus. Aanleiding was het creëren van publiciteit rondom de naamsverandering van CCCP.com in COMRAD.  Isaacs: ‘CCCP.com en CCCP.tv hebben een tijd goed naast elkaar geleefd in gescheiden markten, nu die markten in elkaar schuiven is het tijd om ons te onderscheiden. Aan het bedrijf verandert niets, we blijven voor spraakmakende commercials, online commercials, videoclips, korte films en speelfilms produceren. Een snor is voor mij de personificatie van een kameraad, van iemand die je vertrouwt. Zo geven we ons meer dan een gezicht. Kijk maar eens naar brandweermannen en politieagenten, besnorde mannen die je direct vertrouwd.’

Isaacs heeft om de actie luister bij te zetten zelf ook een snor laten staan net als de andere medewerkers van COMRAD: ‘Het is mijn eerste officiële snor, hij staat me goed en begint al flink te kriebelen maar ik scheer hem voorlopig nog niet af.’ De rest van het jaar zijn er nog meer acties met snorren te verwachten van COMRAD, U bent gewaarschuwd...

Media

Marketing

Economisch