Coq de Grand Honneur voor Paul Meijer
18-01-2008 (11:59) - Bureaus
De ambiance was er. De cocktails stonden klaar. De hapjes. En Hans Hillen (foto links), voo
rzitter van het CMC (het platform voor commerciële communicatie waar kennis en belangen van de branche worden samengebracht en waarin BVA, GVR en VEA plaatsnemen), deed zijn jaarlijkse toespraak in Hotel Krasnapolsky aan de Amsterdamse Dam. Het was gisteravond weer een drukte van belang rondom de CMC Nieuwjaarsborrel waar de Coqs D’Honneur opgepoetst en wel klaarstonden om uitgereikt te worden aan de gelukkigen. Voordat dat het geval was begon staatssecretaris van Economische Zaken Frank Heemskerk met zijn lofrede aan de Nederlandse communicatiebranche.
De rode draad van zijn betoog was dat we als klein landje best trots mogen zijn op onze rol op het mondiale vlak. Na een stevig intermezzo gelardeerd met stemmige live jazz was het tijd voor het hoogtepunt van de avond in de Wintertuin van Krasnapolsky. Marco Derksen (niet aanwezig), oprichter van Marketingfacts, kreeg een Coq D’Honneur. Paul Meijer van reclamebureau BeyenMeyer werd geëerd met een Coq de Grand Honneur, Marcel Beerthuizen kreeg ook een Haan. Bas Verhart en Marleen Stikker (PICNIC) mochten ook ruimte maken voor een beeldje in hun prijzenkast. Jasmijn Andringa (foto rechts) kreeg onder andere voor haar inzet voor goede doelen de Jonge Haan. 
Marcel Beerthuizen

Marleen Stikker en Bas Verhart
Frederieke Touw neemt namens Paul Meijer de haan in ontvangstSchitterende sfeer en (nu nog) volle glazen...

De bewuste haan van Paul Meijer.
-
-
-
Marcel Beerthuizen
-
Marleen Stikker en Bas Verhart
-
Frederieke Touw neemt namens Paul Meijer de haan in ontvangst
-
Schitterende sfeer en (nu nog) volle glazen...
-
De bewuste haan van Paul Meijer.