Creative experiential agency WINK #1 bij 2022 Eventex Awards

11-11-2022 (10:36) - Bureaus

Creative experiential agency WINK heeft wereldwijd de eerste plaats bereikt bij de 2022 Eventex Awards. Het gaat om de ‘Top 100 Event Organizers’. De in Nederland gevestigde agency WINK stond tegenover de grootste evenementen organisatoren wereldwijd. WINK ontving de hoogste score met haar werk voor Budweiser in Nederland, de VS en meerdere van WINK’s eigen creatieve projecten.

WINK ontving 28 individuele prijzen in de 2022 Eventex Awards voor onder andere de volgende projecten: Bud Dream Bottle: Een geïntegreerde campagne met data capture waar mensen worden uitgedaagd hun dromen uit te spreken; Bud Crate: een samenwerking met kunstenaars en het Moco museum waar retailverpakkingen transformeren naar kunst; Volkschampage: Een eindejaarsbier gebrouwen voor iedereen die niets te vieren had in 2020. En Feelgood Vuurwerk: Een sympathieke AR-campagne waar virtueel vuurwerk wordt ingezet om geld in te zamelen voor daklozen.

Henry Peemen, Managing Creative Director: “Voor WINK gaat experience marketing over het creëren van verassende en memorabele verbinding tussen merken en cultuur.”  


Media

Marketing

Economisch