Crossmarks heeft de Innoflow
06-09-2007 (10:12) - Bureaus
Na een korte oriëntatie eerder dit jaar vroeg Innoflow uit Den Bosch aan Crossmarks om een nieuwe visuele identiteit te realiseren. De organisatie, die zich toelegt op ‘change innovation’ bij mensen in hun werkomgeving en zich kenmerkt door een waardegedreven cultuur, wilde haar sterk groeiende en pluriforme activiteiten graag een eenduidig en herkenbaar profiel geven. De visie van Innoflow is helder: vernieuwingskracht in organisaties wordt gedreven door mensen. Door mensen verandervaardig te maken worden veranderingsprocessen energieker en draagbaarder. Om deze vernieuwingskracht een eenduidig en herkenbaar profiel te geven, ontwikkelde Crossmarks voor Innoflow een nieuwe corporate identity, gestructureerd rond de gezichtsbepalende consultants met gemeenschappelijke waarden. Karakters die elkaar uitstekend aanvullen binnen een waardegedreven cultuur, waarin veel ruimte is voor mooie en zinnige innovatie.meer over Crossmarks"
22-08-2007 - Crossmarks wint Kneipp-pitch
26-07-2007 - Crossmarks aan de blog
01-05-2007 - Crossmarks wint Creative Contest
30-03-2007 - Crossmarks Zaak van het Jaar
20-03-2007 - Setpoint klant Crossmarks
13-03-2007 - Crossmarks wint Maaslandpitch