Customer-service bureau L&H van start na fusie

17-07-2009 (09:11) - Bureaus

Per 1 juli 2009 zijn Leenart & Heemskerk en The Talent Factory gefuseerd tot één bedrijf dat de naam L&H gaat dragen. De nieuwe organisatie is ‘een top5-speler in de Nederlandse facilitaire contact center branche en bovendien dé marktleider op het gebied van commercieel klantcontact en fondsenwerving voor charitatieve instellingen’.

Het bedrijf houdt zich ook bezig met resultaatgerichte customer service, en behandelt klantcontacten voor opdrachtgevers via telefoon, e-mail, post, chat, op straat, op evenementen en aan huis.

De directie van L&H wordt gevormd door Robbert Heemskerk, Patrick Jordens, René Oldenbeuving, Bart van Veen en Michel Scheidt. Algemeen directeur Heemskerk: ‘Na de overname van een aantal branchegenoten in het customer service segment, zorgt de fusie met The Talent Factory voor verbreding van onze managementlaag. Dit maakt het voor ons mogelijk om nieuwe producten en diensten te blijven ontwikkelen en onze focus op kwalitatief hoogstaande resultaten voor onze opdrachtgevers verder te verscherpen.’

Patrick Jordens, commercieel directeur van L&H: ‘Als bestuurslid van de DDMA ben ik nauw betrokken bij de wijzigingen in wet- en regelgeving die per 1 oktober aanstaande van kracht worden binnen onze branche. Er wordt algemeen verwacht dat dit de nodige impact gaat hebben op de kanaalstrategie van adverteerders. Wij hebben de kennis in huis om onze opdrachtgevers te adviseren wat dit voor hen inhoudt. Onze nieuwe organisatie biedt daarnaast een breed pallet aan diensten en de schaalgrootte, kennis en expertise om een volledige multichannel strategie te ontwikkelen en uitmuntend uit te voeren.’
 


Media

Marketing

Economisch