DDB helpt SRC

08-06-2007 (10:16) - Bureaus

Bescherm de vrijheid van commerciële communicatie en draag bij aan de Stichting Reclame Code. Met deze oproep luidt de Stichting Reclame Code haar donatieverzoeken in die vandaag naar alle adverteerders in Nederland zijn verzonden. Verantwoord reclame maken om algemene wettelijke reclameverboden te voorkomen, dat is de essentie van de zelfreguleringinitiatieven van het bedrijfsleven waaraan de Stichting Reclame Code al meer dan veertig jaar invulling geeft. Om de werkzaamheden van de Stichting te kunnen continueren, wordt aan de adverteerders om een jaarlijkse bijdrage gerelateerd aan hun bruto media bestedingen gevraagd. De donatieverzoeken worden ondersteund door een reclamecampagne, waarin CEO’s van Achmea, Bacardi, Hak, KPN, Pon en Unilever hun medeadverteerders oproepen de werkzaamheden van de Stichting te ondersteunen en met name hun financiële bijdrage te leveren. De campagne is gratis ontwikkeld door DDB Amsterdam en de mediaplaatsingen komen voor rekening van de betreffende media. De campagne is ook te zien via www.reclamecode.nl/campagne.

Media

Marketing

Economisch