DDB in nieuwe jas
08-10-2007 (10:19) - Bureaus
DDB Worldwide is in een nieuw jasje gestoken. DDB is mondiaal het op drie na grootste netwerk van reclamebureaus en marketingservices en nu kiest het netwerk voor een nieuwe huisstijl. ‘We hebben lang gedacht dat creativiteit de belangrijkste kracht in de business is en dat krachtige creatieve ideeën van overal kunnen komen. Of het nu retailactivatie voor Esso is, ambient media voor McDonald’s, podiumactiviteiten voor Philips of interactive games voor Hasbro’, aldus DDB-Chairman en CCO Bob Scarpelli. ‘Onze nieuwe identiteit ondersteunt dat model en herinnert ons aan alle mogelijkheden voor samenwerking om zo het meest verbindende creatieve werk voor de consument te maken, zonder enige grenzen.’
meer over DDB:
25-09-2007 - Tribal DDB’s Parsons naar Londen
12-09-2007 - Commercial Review: Bloot loont
10-09-2007 - Tribal DDB achter Philips Aurea
22-08-2007 - Van Mansfeld terug naar DDB
25-06-2007 - Cannes-Dagboek Bas (ReclameWeek)
21-06-2007 - Wednesday Night in Cannes, foto's!
21-06-2007 - Nederlands Zilver en Brons in Cannes
14-06-2007 - DDB’s Kassaei in Getty-panel
08-06-2007 - DDB helpt SRC
04-06-2007 - Medailleregen DDB Amsterdam
30-05-2007 - DDB springt in op Bokito-hype
19-04-2007 - Effie-nominaties DDB, FHV BBDO en Y&R