Ditzo blijft bij Blue Mango

03-06-2009 (09:54) - Bureaus

Ditzo heeft haar exclusieve samenwerking met Blue Mango Interactive verlengd. Het online marketingbureau zal ook de komende drie jaar zorg dragen voor alle online campagnes van de succesvolle direct writer. Ditzo biedt online een breed scala van vernieuwende schadeverzekeringen aan.

Sinds de lancering van Ditzo in december 2007 is Blue Mango Interactive de online partner op het gebied van online media inkoop, strategie en de creatieve uitvoering. Ditzo is op dit moment een van de grootste online adverteerders in Nederland. Marijn Maas, directeur Blue Mango Interactive: ‘In de eerste vier maanden hebben we samen met Ditzo een totaal vernieuwende strategie uitgewerkt om uiterst effectief online campagnes te voeren voor verzekeringsproducten. Daarbij kijken we niet alleen naar de waarden van het merk, maar sturen daarnaast ook op sales en ROI. We rekenen de resultaten voor onze online campagnes expliciet niet af op de laatste klik, maar op het hele traject voorafgaande aan de aankoop. Dit concept dat alle contactmomenten uit het verleden in kaart brengt hebben we samen met Ditzo doorontwikkeld tot een uiterst effectieve optimalisatiemethodiek.’

 


Media

Marketing

Economisch