Doom&Dickson doet nieuwe OHRA-campagne

20-06-2011 (07:58) - Bureaus

OHRA lanceerde gisteren haar nieuwe door Doom&Dickson ontwikkelde campagne met de merkbelofte ‘Direct geregeld’. In de campagneperiode staan de schadeproducten van de verzekeraar centraal: de auto- en reisverzekering in het bijzonder. OHRA legt hiermee de nadruk op verzekeren zoals het bedoeld is, namelijk hulp bieden aan klanten op cruciale momenten. Traditiegetrouw is humor een belangrijk onderdeel in alle uitingen, waaronder tv- en radiocommercials en een YouTube-kanaal. De hoofdrol is deze keer weggelegd voor een eend.

De eend uit de tv-commercial staat symbool voor hoe verzekeren juist niet moet. Een automobilist moet in de reclame uitwijken voor een eend en raakt daardoor een boom. Bellend met zijn verzekeraar wordt hij keer op keer doorverbonden en verbastert zijn verhaal steeds verder (‘Bom in Eend’). Met alle gevolgen van dien. Ook de radiocommercials staan stil bij miscommunicatie tussen verzekerde en verzekeraar (‘hulp is pas handig als je er wat aan hebt’).
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch