Doom & Dickson helpt War Child

04-10-2011 (08:45) - Bureaus

De nieuwe campagne van War Child, The Power of Friendship, is officieel van start gegaan. In deze campagne zijn het de Friends die samen het verhaal van War Child vertellen; op radio, in advertenties, op abri’s en online. Iedereen die meedoet aan de campagne en via www.warchild.nl Friend wordt komt in de nieuwe online commercial van War Child. Met een persoonlijke oproepfilm kunnen Friends anderen oproepen ook Friend te worden. De 192 Friends die online de meeste nieuwe Friends werven voor War Child, komen in de televisiecommercial die vanaf half november wordt uitgezonden.   

War Child werkt met een extreem laag kostenbeleid en besteedt geen budget aan reclamecampagnes. Ook the ‘Power Of Friendship’ -campagne is volledig tot stand gekomen door de kosteloze inzet van talloze organisaties. Zo heeft Reclamebureau Doom & Dickson de campagne gesponsord ontwikkeld en hebben meer dan 65 andere bedrijven een onmisbare bijdrage geleverd.  


 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch